Kouvr ATTACKED For OFFENDING People With CANCER?!, Nikita Dragun CANCELLED, Bryce Hall FIGHT..

  Показвания 718,537

anna oop

преди 14 дни

Kouvr ATTACKED For OFFENDING People With CANCER?!, Nikita Dragun CANCELLED, Bryce Hall FIGHT..
✅ SUBSCRIBE FOR DRAMA: bgcd.info/clip/8kJKPwTe6XopeSQHqz1YLg.html
#annaoop #kouvr #nikitadragun

Коментари
keeping up with celeste
keeping up with celeste преди час
PLEASE dont use roblox in your videos
Malika Gousse
Malika Gousse преди 4 часа
Anyone wants a face reveal ?👀
Yung querius
Yung querius преди 4 часа
Yet yall had NOOO problem w the juice wrld seizure trend😐🤨😕
Ducky
Ducky преди 4 часа
that video of bryce.. girl- i don’t like violence but that was kinda intriguing.
Na Da
Na Da преди 6 часа
Bro I can’t even count how many times Nikita was canceled
Txnzqniite Devilq
Txnzqniite Devilq преди 6 часа
WHEN SHE SAID THOT INSTEAD OF THOUGHT BYEE
Isa ann
Isa ann преди 10 часа
She’s making a joke out of a joke! You literally CANT CHANGE RACES! Y’all be crazy
Yaeltaub18 Yaeltaub18
Yaeltaub18 Yaeltaub18 преди 11 часа
"We didnt forget about this.." Just made me laugh
Leen Hijaz
Leen Hijaz преди 13 часа
👁👄👁
Pélé Sync
Pélé Sync преди 15 часа
That's like saying people who go on tiktok and dance to WAP are rasict because the song has the n word in it.
Tealyl
Tealyl преди 19 часа
LOLL YALL I STARTED DYING 5:09
Aarnapreet Narang
Aarnapreet Narang преди 19 часа
You really need to hear the whole story Anna like fr you smtimes tell us half the story
Aarnapreet Narang
Aarnapreet Narang преди 19 часа
It was josh who was punching the person and Bryce was the one trying to end the fight.
Kayla Johnson
Kayla Johnson преди 20 часа
Ok I understand them having to defend themselves but y would they post that? It’s very violent and no one wants to c it. I think that was immature but that’s just my opinion. 🤷🏽‍♀️
27kLuz Luzzy
27kLuz Luzzy преди 21 час
Smh can’t we just go back too the Paul brothers having beef this Tim too stuff it dumb fr
Jada Halle
Jada Halle преди 21 час
It’s not their fault for using the sound, it’s the creator’s fault for making the sound. K0vur didn’t know cause as u know, she isn’t problematic and she isn’t mean or rude
eggie
eggie преди 21 час
the noises on the vid of Bryce almost made me throw up
Nafiso Odawa
Nafiso Odawa преди ден
I’m on his team because this man this person literally came up to him and punched him in the face and he and he needs to defend himself so I’m on his team who is who else is with me
Franny TheCat
Franny TheCat преди ден
I got so scared when I saw the vid of Bryce :(
Gabrielle Young
Gabrielle Young преди ден
So as i was watching the Nikita part and you said that the thing she is known for is blackfishing. She has explained many times that she isn't trying to look like a different race. She uses self tanner, which she has explained why, and when you tan ofc you will appear darker and she uses a darker shade bcs that's the one she likes and it is close to her natural tan color. Next, I understand joking abt a serious topic is bad but I don't think that's what she was doing. She was joking abt how people say that she blackfishes she wasn't joking abt the topic of it . She was joking abt her own "scandal". There is rly no reason to hate on her, or at least find something new.
Trinity Harris
Trinity Harris преди ден
Bruh that’s cancer by mcr 💀
ELLIE BUCKO
ELLIE BUCKO преди ден
Wow Nikita
Shookee
Shookee преди ден
Like can we all just take a moment to step back and appreciate that Avani is only in like two of Anna’s videos but for stuff that her boyfriend did 🥰
YouTube Channel
YouTube Channel преди ден
She’s just mad that tony moved on
Ghoul Girl
Ghoul Girl преди ден
Kouvr is not problematic, She just didn’t know that the song was about cancer.
Buse
Buse преди ден
But the Demi Lovato thing..💀
Megan Seddon
Megan Seddon преди ден
Hi
Georgie Dickinson
Georgie Dickinson преди ден
I didn’t even realise it was about cancer
Aasiyah Bey
Aasiyah Bey преди ден
They can do whatever but not Nikita. Bryce is 😒
giovanna banana
giovanna banana преди ден
Nobody: Influencers’ apologies (TikTok): I’m SO sorry if I offended anyone... Ah- it’s the same shit everyday.
Maddie Nicole
Maddie Nicole преди ден
Anna, we aren’t here to hear you shade the Celebs. We are here to see what’s been going on. So can you pipe it down with the “I’m kindaaaaa siding with Bryce” like they did nothing wrong but mistakes. We make them everyday and if you are going to shade Bryce, nessa, and Nikita then go ahead but you’re the real dumb One for not moving on. Thank you, bye:)
Lena's crazy stuff
Lena's crazy stuff преди 2 дни
Nikita is beautiful but a little stupid and crazy. But kouvr didn't know what the audio was about
Madelynn Flores
Madelynn Flores преди 2 дни
I don't think Kouvr would ever do that on purpose because her boyfriends dad had cancer so say what you say but i dont think she meant to offend anybody.
laila g
laila g преди 2 дни
i just want nikita to take a DNA test on camera and post the REAL results so yah :)
『Devii_So̷ftii』
『Devii_So̷ftii』 преди 2 дни
The tea is hot
Crusty toes
Crusty toes преди 2 дни
tbh everyone has to stop using those weird self tanning filters that make is look like caramel. it isn't even cute.
that girl
that girl преди 2 дни
This is why I'm on Among Us For ikTok
Tatyana Johns
Tatyana Johns преди 2 дни
To me tik tokers are not influencers, influencers are like James Charles, or Deangelo Wallace, people who post and give good content and not dancing content, so yeah I hate it when people call tik tokers influencers. Not trying to hate, but yeah xoxo anna
Alisha Ahmed
Alisha Ahmed преди 2 дни
Yall should meet amelie zilber 😌
Princess Pickles Pickle
Princess Pickles Pickle преди 2 дни
Apparently nikita supports black lives matter but like... Baby should calm down with the black fishing..
Valeria Lamas
Valeria Lamas преди 2 дни
NIKITA PICK RACE GOD🙄
Mia diaryinparadise
Mia diaryinparadise преди 2 дни
idk about kouv being unproblematic but i don’t think this was her fault when i use an audio on tiktok i don’t got searching for the meaning behind a song
꧁Jazalyn Coffee꧂
꧁Jazalyn Coffee꧂ преди 2 дни
Leave nikita alone she my gurlll
xxaestheticpastelxx 2
xxaestheticpastelxx 2 преди 2 дни
Who else was confused when seeing the clip then understood what it meant? Nikita hunny get your self off the internet asap~ Nikita black fishing tho is pretty common thoo-
hisely keiter
hisely keiter преди 2 дни
listen closely when bryce is fighting... do you hear nikita?
i don't beef for free
i don't beef for free преди 2 дни
Only person That hasnt been problomatet is danielle cohn
i don't beef for free
i don't beef for free преди 2 дни
I would have never knew any celebrity if it wasnt for anna
Andrea Vintage
Andrea Vintage преди 2 дни
The hater Bryce hit called Nick bean the f slurr
Andrea Vintage
Andrea Vintage преди 2 дни
As someone with cancer it was so hard to click on this title I was diagnosed with ALL when I was 5 and the chemo has messed up my body cancer is so hard I've lost so many people I was on treatment with and on camps for patients I think she just made a mistake
Simpliii Avaniii
Simpliii Avaniii преди 2 дни
Can we please, cancel the sway boys forever?
Albany Jimenez
Albany Jimenez преди 2 дни
It’s everyday bro that we cancel everyone doe
addie
addie преди 3 дни
wait what does th song even say
Wolfy's Lab
Wolfy's Lab преди 3 дни
You should never beat anyone up because they punched your friend. I know it wouldn't be very nice to see someone punch your friend, but in my opinion it was very inappropriate for them to beat the guy up. They should've just left :/
Cloudy feet
Cloudy feet преди 3 дни
Bryce hall is just the third paul brother
bebejennie
bebejennie преди 3 дни
im honestly not surprised that Nikita is being cancelled, at this point she knows and continues to do stuff
Marÿ
Marÿ преди 3 дни
If nikita does blackfish again I’m gonna slam my head through a wall.
Erica M
Erica M преди 3 дни
you do condone vileonts
Brenda Ocampo
Brenda Ocampo преди 3 дни
First of all I know this is not part of this video but why is Nikita saying that she is latina but she actually is not Latina
Kageyamas wife
Kageyamas wife преди 3 дни
new style? i stan
A̸y̸l̸i̸n̸ P̸l̸a̸y̸s̸ R̸o̸b̸l̸o̸x̸
A̸y̸l̸i̸n̸ P̸l̸a̸y̸s̸ R̸o̸b̸l̸o̸x̸ преди 3 дни
𝕊𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕙𝕠𝕞𝕡𝕚𝕔𝕙 𝕙𝕠𝕨 𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕚𝕥 🙄 (nikkia)
L o l
L o l преди 3 дни
Twenty one pilots didn't make the song, it's a cover. I knew it was going to be that song.
Alpha Fade
Alpha Fade преди 3 дни
Nikita is good at using Jutsu signs , no cap!
Nxksii
Nxksii преди 3 дни
I'm NOT sure HOWWWWWW a song can make someone racist,homphobic and etc. it's a *SONG!* They never made it (Unless kouvr sounds like a boy) but actually, STOP overthinking.
Valerie Avalos
Valerie Avalos преди 3 дни
If Nikita is Mexican how come she offended our Mexican religion?🤔
bebejennie
bebejennie преди 3 дни
for realllll
emily
emily преди 3 дни
anna oops makeup looks like the euphoria makeup trend haha
Modnight
Modnight преди 3 дни
I get that haters are annoying BUT YOU CANT BEAT THEM UP!
Nora Murthy
Nora Murthy преди 3 дни
With the whole away boy fight situation I fully agree in defending yourself however imagine throwing one punch and then u have like 4 guys beating u up like..... punching someone is never the answer but beating them up a bunch back won’t do anything lmao
Kaitlyn Chalmers
Kaitlyn Chalmers преди 4 дни
Nikita what about when you become black or white or even Donald Trump orange
Kaitlyn Chalmers
Kaitlyn Chalmers преди 4 дни
Some of yall dont realize but if you dont have cancer dont talk about the situation
BRUH
BRUH преди 4 дни
Me: reads title. Also me:Sees the word offended Me:here we go again
wave blaster
wave blaster преди 4 дни
Nah that jumping shit is wack asf.
Amy Harris
Amy Harris преди 4 дни
Oct.6 is my birthday
Christopher Walls
Christopher Walls преди 4 дни
The song she made hurt me because mi grapa died from cancerous
brianna simmons
brianna simmons преди 4 дни
Bryce fight to me wasn't that big, I feel like it got big bc he's TikTok star but everyone had that mindset at one point with family and close friends, bc I sure the hell do you not about to just hit my friends or my family and not expect a problem.
Bartas Saldauskas
Bartas Saldauskas преди 4 дни
Nikita just wants to have more popularity
iiSkylerii
iiSkylerii преди 4 дни
I think we all knew that Nikita wasn't gonna apologize
karyn
karyn преди 4 дни
kouver is so problematic
Astrid Melgar
Astrid Melgar преди 4 дни
why can't tik tokers think before posting Lmao?
fairy
fairy преди 4 дни
I mean, sure if she didn't know the actual background of the song but if she wasn't able to choose the song, that's just a invalid excuse tbh made it worse for her saying that she didn't know the actual background of the song,
Tupur's Life
Tupur's Life преди 4 дни
4:19 Twilight yay..
Channel Playz
Channel Playz преди 4 дни
I didn’t know Bryce can fight
Channel Playz
Channel Playz преди 4 дни
So Nikita black now “wow I wonder how do u turn white like how tf u turn black” pooh I’m sorry but bye boneyyy
Channel Playz
Channel Playz преди 4 дни
It’s funny how fans turn into Nikita dragon honey bye ✌️
Lauren Doherty
Lauren Doherty преди 4 дни
I can’t actually hear the lyrics because of how mumbled it is. I believe her.
Monky With Troll Hair
Monky With Troll Hair преди 4 дни
Bruh I can’t even hear the damn audio that kouvr used like BRUH🤦‍♂️
madison brooke
madison brooke преди 4 дни
you know tiktok is toxic when KOUVR gets cancelled😭💀🤦🏻‍♀️
Coconut _nessa
Coconut _nessa преди 4 дни
What Nikkita did is wrong I’m Mexican what she said was wrong
Hazel Castaneda
Hazel Castaneda преди 4 дни
I mean Nikita is a new a race every day are we even surprised.
Amanda Herrmann
Amanda Herrmann преди 4 дни
Bro people on ticktock made those sounds how about you tell them about that but that kouvr did not pick the right sound for her ticktock....
meimsarah
meimsarah преди 4 дни
nerd
Yailen Rodríguez
Yailen Rodríguez преди 4 дни
Everybody getting cancelled in 2020
brebrevlogs
brebrevlogs преди 5 дни
PERIOD ANNA PERIOD
brebrevlogs
brebrevlogs преди 5 дни
ok....... Are we gonna talk about how there is drama EVERY DAY!!
Shandia Clarke
Shandia Clarke преди 5 дни
Nikita is just a waste of time and effort....honestly just throw the whole culture vulture away😐
Maddy Heard
Maddy Heard преди 5 дни
bryce was the one trying to break up the fight smh some of y’all know nothing
Ellie Lion
Ellie Lion преди 5 дни
Hold on Bryce was trying to break it up-
envyxchloe _
envyxchloe _ преди 5 дни
but kouvr didn’t know.?
Carly Jordan
Carly Jordan преди 5 дни
Honestly, I really dislike cancel culture. I think that we should try and educate people instead of hating on them. Also, I just think you should only hate on someone if they were racist, homophobic, transphobic, ableist, or offending religions and committing any type of abuse.
ItsDesTINY
ItsDesTINY преди 5 дни
Tik tokers don’t even care about the meaning of songs or even try to look them up they’re just tryna be trendy and wave their arms around
Jenifer Suarez-Corona
Jenifer Suarez-Corona преди 5 дни
ughhh ya'll really call these "famous tik tokers " INFLUNCERS ?????!!
Şeref Sözü | 2. Bölüm Fragmanı
1:26
Şeref Sözü
Показвания 702 хил.
Çocukluk 3. Bölüm Fragmanı
1:02
Çocukluk
Показвания 1,5 млн.
24 ЧАСА ЯДЕМ САМО ОРАНЖЕВА ХРАНА
12:58
SandeFF & Stella ツ
Показвания 88 хил.
People Are Getting WORRIED For Avani.. *Is She Okay*?
04:35
anna oop
Показвания 1,2 млн.
Skai Jackson GETS CANCELLED Because Of THIS..?!
07:10
anna oop
Показвания 1,9 млн.
I Tested Clickbait DIY Soap "Hacks"
31:20
Safiya Nygaard
Показвания 6 млн.
Şeref Sözü | 2. Bölüm Fragmanı
1:26
Şeref Sözü
Показвания 702 хил.
Çocukluk 3. Bölüm Fragmanı
1:02
Çocukluk
Показвания 1,5 млн.
24 ЧАСА ЯДЕМ САМО ОРАНЖЕВА ХРАНА
12:58
SandeFF & Stella ツ
Показвания 88 хил.
SU ALTINDA YEMEK YEDİM!? #NisaYapamaz
16:17
Nisa Bölükbasi
Показвания 599 хил.
EN İYİ ÇİZEN KAZANMAZ SİLEN KAZANIR OYUN KENT
11:53
Oyun Kent
Показвания 562 хил.
DENİZ RUHUNU KURTARDIK YAĞMUR KAYA
9:02
Yağmur Kaya
Показвания 287 хил.
I Attempted a Speedrun (and got a world record)
14:32
Jaiden Animations
Показвания 8 млн.
24 ЧАСА РАБОТА, РАБОТА, РАБОТА
21:21
Flora
Показвания 87 хил.
24 ЧАСА ЯДЕМ САМО ЧЕРВЕНА ХРАНА
12:27
SandeFF & Stella ツ
Показвания 115 хил.